Zobārsta apmeklējums

..biju šodien pie zobārsta..

pēc 4 – 5 gadu partraukuma

Biju MS”ARS” pie Dr. E.Salietes.

Šķiet, ka tas zobs, kas man radīja raizes, nav vienīgais, kam būs nepieciešama medicīniska aprūpe…

..bet to zobu, kas man sāpēja un radīja diskomfortu, es gan esmu ielaidusi 😦

Nācās uztaisīt 2x anastēzijas potes – vienu no smaganas ārpuses, otru – no iekšpuses, jo ar vienu nelīdzēja – jutu! Bet ar divām – nejutu pusmuti, bet vsmz arī nevarēja just neko no tā, ko tur man darīja..

Tika veikta zoba kanālu tīrīšana

Ielika zāles un uzlika virsū pagaidu plombi.

Pēc tam bija jātaisa arī zoba rentgens..

Izmaksas: summa 69.50EUR. Labi, ka pusi man sedz IF apdrošināšana un man bija jāpiemeksā tikai 34.75EUR (24.42LVL)

24.februāri plkst.11.00 būs jādodas otrreiz, lai liktu īsto plombi, ja viss būs kārtībā.

Pēc pusstundas laikam saka atiet anestēzija un saku just sāpes..nepatīkami..

tgd ir pagajušas 2-3h, tpc drīkst jau iedzert ūdeni – ieņēmšu ibumetīnu…cerams, ka pāries…

 

Cerams, ka pēc visa, mani zobiņi būs šādi-

attēli no interneta vides

Komentēt

